AVACS Live Chat
About the Website


Welcome to the website AVACS Live Chat. This website was created to help users Iranian and foreign. To take full advantage of the website in the Register because some content for members. I hope to eventually use this Web site Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503

AVACS Live Chat

Website Translator


شارژ آسان تلفن همراه


AVACS Live Chat

User Information

Sign Up


نام کاربری
رمز عبور

Forgot your Password ?

AVACS Live Chat

Quick Register

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

AVACS Live Chat

Survey

What is your opinion of the Application AVACS Live Chat and Website


AVACS Live Chat

Statistics Content

All Posts : 145
Number of Comments : 13
AVACS Live Chat

Users Statistic

Online : 1
Number of Members : 37

Users Online


AVACS Live Chat

Viewers Statistics

Visitors today :
Users Yesterday :
This Week :
Month :
Hits Year :
Total Views :
AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Threads
AVACS Live Chat
AVACS Live Chat

Newsletters

To get latest news, updates an notification of our newsletter or websites please sign up with us



AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Authors



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


AVACS Live Chat
This Website is to help and Educate Iranian and Foreign Users AVACS




 شاید برای شما سوال پیش بیاید اس.ام(سوپر مدیر) + اچ ام (هایپر مودراتور) + مرچنت ها(تاجران) چه کسانی هستند ؟و چه تفاوتی با هم دارند؟ در این پست اطلاعاتی در اختیار شما میگذاریم.

اس.ام (مدیران عالی supermoderators): سوپر مدیر شدن شدن دغدغه ای همگانی است و بر اساس جمعیت آواکس روز به روز سخت تر میشود.درحالی که اوایل آواکس کمتر کسی به فکر سوپر مدیر شدن بود ادمین هم با کمترین دردسر شمارا سوپر مدیر میکرد چون بیشتر به فکر گسترش آواکس بود تا رواج پیدا کند بعد ها سوپر مدیر شدن چندان سخت و دشواری پیدا کرد که به آرزوی قلبی هرکس درآمد.


اچ.ام ها ( مدیران فوق العاده hypermoderators):این دسته افراد اول سوپر مدیر بودند در طی زمان وقتی خلافی از آن ها سر ندهد و به ادمین وفادار باشند و خدمات زیادی به آواکس ارایه دهند ادمین آن ها را به مقام اچ.ام میرساند با این مقام نام این دسته افراد از لیست سوپر مدیران برداشته میشود و به عنوان همکار ادمین در آواکس به کنترل چت میپردازند.رنگ پی.وی آن ها تغییری نمی کند و اختیارات قبلی را نیز از دست نمی دهند فقط قدرت نفوذ آنها بالا رفته و با برداشته شدن نام آنها از آن لیست کمی سر آنها خلوت تر میشود.

 

مرچنت ها ( تاجران پول الکترونیکی merchants ):این دسته از کاربران رده بالا که نامشان در لیست نمایندگان فروش پورس قرار دارد به صورت رسمی پورس را خرید و فروش میکنند.این دسته افراد به دلیل خرید زیاد از ادمین به این مقام رسمی میرسند و در آواکس به تجارت و کسب در آمد می پردازند.و به خرید و فروش پورس در مقیاس های بزرگ دست میزنند.

AVACS گفتگوی زنده

روش های سوپر مدیر شدن بر مبنای زیر است:

1.خرید و فروش مستقیم پورس از ادمین و بدون واسطه:باید از ادمین از طریق وب مانی پورس بخرید و بفروشید از 5 میلیون تومان شروع کنید و بعد از فروختن دوباره بخرید و تا سقف 30 میلیون تومان این کار را ادامه دهید.توجه کنید اگه این کار را بکنید و پورس های خود را بانکی بفروشید علاوه بر اینکه 30 میلیون هدر نخواهد رفت بلکه سود میکنید و اس.ام میشوید.

2.ساخت سایت و برنامه نویسی برای ادمین:سایت ساختن وبازدید زدن برای اون اصلا کار راحتی نیست.ادمین سایتی را میخواهد که پر محتوا و محتوای مفید و کاربر پسند و در کل برای آواکس مفید باشد.و مردم دنیا را به آواکس دعوت کند.رتبه اش در گوگل بالا باشد.  سپس ادمین دلیل ساختن را میپرسد و شما در این زمینه (سایت +برنامه نویسی)باید زبان انگلیسی قوی داشته باشید تا به برترین طرز زبان به او دلیل ساخت را بگویید.

 

 

 

3. دادن پول به اچ . ام ها:کاربران میتوانند مقداری پول جمع کنند و به اچ ام های رده بالا بدهند تا آنها از ادمین درخواست کنند که آنها کاربر را اس.ام کند...این کار هم شدنی هست اما وضع مالی خوبی میخواهد.بدون پول هم میشود این کار را کرد اما به صمیمیت بسیار بالایی نزد اچ.ام ها  نیاز دارد.

 

4.امتیاز دادن به آیدی خود:پورس زیادی را جمع آوری کنید و از طریق گزینه من سوپر مدیرم! به خود امتیاز بدهید. و از طریق گزینه وضعیت در پورس و خدمات رتبه خود را مشاهده نمایید.

نفر اول:1ماه   نفر دوم:3هفته   نفر سوم:2هفته نفر چهارم:1هفته

سوپر مدیر هستند و حداقل بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون هزینه مالی دارد. اکنون این قیمت بسیار بالاست.  



Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503. All rights of this website and its contents belong to the AVACS Live Chat is صفحه قبل 1 صفحه بعد

AVACS Live Chat